onsdag 17 augusti 2011

Då har vi börjat!

På dagis. Eller förskola heter det ju. Vi har varit där i två dagar och det har gått jättebra. Vera har varit med och lekt både inne och ute, ätit mat och fikat och sovit i sin vagn. Allt har funkat precis som hemma och det känns bra. På fredag kommer den stora utmaningen, (mest för mig kanske) då ska jag lämna henne där på morgonen och hämta henne klockan 14.00. Usch det blir jobbigt. Jag tror nog att det kommer gå ganska bra även om det är klart att hon kommer gråta. Det som känns mest jobbigt är att jag kommer sitta hemma och tänka på hur det går och att de inte ska se henne om hon gör något dumt eller farligt. Jag får se till att hitta på saker att göra hela tiden. Shoppa kanske!

1 kommentar:

Anonym sa...

det kommer säkert gå bra. Och du kan alltid sortera lite musli medan du väntar, betydligt billigare än shopping ju ;-)

Puss/Lin