måndag 29 augusti 2011

1 vecka kvar...

sen börjar det igen. Jobb, jobb och jobb...blää. Tycker nog att det har varit ganska gött att vara hemma detta ett och ett halvt år och kan tänka mig nått år till! Nää, jag får nog börja komma igång ändå. Om inte annat så får man det ju lite bättre på kontot i slutet av månaden och det är ju positivt.

Dagiset har funkat bra, hon ville inte äta i början och var ledsen om vartannat men det har blivit bättre för varje dag och nu äter hon och har fått en favoritfröken som hon gillar att vara hos så detta ska nog gå vägen. Förhoppningsvis kommer hon inte få så långa dagar på dagis när vi jobbar.

Idag är det äntligen måndag! Då är det dags för ridning igen. Förra veckan hade jag Astra, min favvo, och vi fick prova på hoppning. Åh vad kul det var. Det var så där lite lagom läskigt och gick lite lagom fort. Nu hoppas jag att vi får fortsätta med hoppning ikväll. Wohoo!

Inga kommentarer: